Kuntavaalit 2017

Hyvinvoivat ihmiset terveessä elinympäristössä!

Oikeudenmukaiset palvelujärjestelmät Vantaalle!

Kuntavaalitulos

Haluan kiittää kaikkia minua äänestäneitä.

Valtuustopaikka olis saavutettu 343 äänellä. Sain kaikkiaan 228 ääntä, jolla ylsin Vantaan kaupunginvaltuuston varavaltuutetuksi. Ensi kerralla saavutetaan vähintään  tuo 115 ääntä enemmän.

Vantaalla oli erittäin hyväenerginen kampanja. Oli paljon tapahtumia eri puolilla Vantaata. Ilmat eivät aina suosineet, mutta se ei tunnelmaa latistanut. Oli ilo olla mukana.

Nyt alkaa luottamuspaikkaneuvottelut, joten jännitys jatkuu vielä jonkun aikaa. Kesäkuussa uusi valtuusto ja uudet luottamushenkilöt astuvat toimeen.

KITOS vielä lämpimästi kaikille äänestäneille sekä tukijoukoille!

_____________________________________

--------------------------------------------------------------

Vantaan Kokoomus on nimennyt minut ehdokkaaksi kevään kunnallisvaaleihin. Tavoittelen paikkaa Vantaan kaupungin valtuustosta ja mahdollisuutta osallistua entistä suuremmalla panoksella kaupungin päätöksentekoon sekä kehittämiseen – olen hyvin innoissani ehdokkuudestani ja kiitollinen saamastani luottamuksesta!

Mielenkiinnon kohteeni on erityisesti vantaalaisten hyvinvointi, oikeudenmukaiset palvelut sekä Vantaa asuinympäristönä, jolloin kaupungin suunnittelu ja -rakenne on monimuotoista. Vetovoimaisessa kaupungissamme yhdistyy useita pääkaupunkiseudun parhaita piirteitä. Meillä on lentokenttä, hyvä tarjonta erilaisia palveluita, laadukas ja kehittyvä joukkoliikenne sekä syntymässä uudenlaista, vireää kaupunkikulttuuria. On tärkeää miten viihdymme kotikaupungissamme. Onko se turvallinen, pääsemmekö liikkumaan sujuvasti sekä joukkoliikenteellä että pyörillä ja autoilla?

Paljon on kuitenkin myös kehitettävää. Mielestäni tulevaisuuden Vantaan suunnittelussa täytyy kiinnittää erityistä huomiota kaupungin kasvamiseen, kestävään kehitykseen ja asukkaiden elämänlaatuun.Sosiaali- ja terveydenhuollon muutoksilla on ollut vaikutuksia kuntalaisiin. Ovatko palvelumme riittäviä, laadukkaita ja saavutettavissa? Vastaako sosiaali- ja terveysalan nykykoulutus palvelun laatua ja tarvetta?

Ensikosketukseni Vantaan kuntapolitiikkaan sain jo kaksi kautta sitten tultuani vuonna 2005 valituksi sosiaali- ja terveyslautakunnan ja kaupunkisuunnittelulautakunnan varajäseneksi. Olin myös HYKS lautakunnan varajäsenennä. Seuraavalla kaudella olin sosiaali- ja terveyslautakunnan varsinaisena jäsenenä ja viime kauden kaupunkisuunnittelulautakunnan varsinaisena jäsenenä. Nämä luottamustehtävät ovat tuoneet arvokasta kokemusta kaupunki- ja kuntapolitiikasta sekä vahvistaneet tahtoani vaikuttaa Vantaan asioihin. Nyt tähtäimessä on valtuuston varsinainen jäsenyys.